טוב, הנה משהו שממש מרגש אותי: לפני כמה חודשים התחלתי ללוות את נועם בניתה בפרוייקט עיצוב קולקצייה של פיג׳מות. נועם חוגגת השנה 12, ובמקום בת מצווה מסורתית עם שמלת קצפת, נצנצים וקונפטי, בחרה לחגוג בצורה קצת אחרת. הילדה / נערה היזמית הנהדרת הזאת, החליטה לעצב קולקצייה של פיג'מות לילדות, נערות ואמהות. נועם ואני נפגשנו, דיברנו, שרטטנו, חשבנו ועבדנו על עיצוב וגיבוש הקולקציה, תהליכי יצור, בדיקת קהלים, תמחור ובעצם על כל הדברים שאני עצמי חוויתי ועשיתי בתקופה בה עיצבתי בגדים. כתבתי על זה כבר בעבר, על כמה שזה מרגש ויפה ומפרה גם אותי, לראות ילדה צעירה הולכת אחרי החלומות שלה, מלאה בערכים ובנתינה, ומוציאה לאור פרוייקט עיצוב מתוקתק מאלף ועד תו. 

הילדה המקסימה הזאת לא מפסיקה להפתיע, והחליטה לתרום את ההכנסות ממכירת הפיג'מות באמצעות גיוס המונים לטובת שיפוץ ״בית מיכל״, בית חם לנשים במצבי סיכון. את כל הפיג׳מות שעיצבה וייצרה, מכרה כתשורות בקמפיין גיוס. זה אומר שאת כל הכסף שהרוויחה, תרמה לטובת השיפוץ. מדהים נכון? אז נכון שאני לא מצלמת נערות לבוק בת מצווה, אבל את נועם והפיג׳מות שלה הייתי חייבת.

התהליך המדהים שעברתי עם נועם לימד גם אותי הרבה. שמחתי ללוות אותה בפרוייקט עיצוב והוצאת הקולקצייה לאור, ובעיקר שמחתי להיות לצידה כשהגשימה חלום. 





השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.