כבר כמה שנים שאני חולמת להגיע ליפן. באביב 2017 הצלחתי להגשים חלום ולהגיע לארץ השמש העולה. מוזמנים להצטרף, לקרוא ולחוות דרך התמונות על המסע שלי ליעד הכי קרוב לחלל החיצון שביקרתי בו.

ובכל הימים: שופינג ביפן! חלק א'

הגענו לגן העדן של השופינג. תרבות הצריכה המטורפת לא פסחה על ארץ השמש העולה.  בשתי הערים הנפלאות בהן ביקרנו, טוקיו

היום השביעי ביפן: טוקיו – שוק הדגים והקומפלקס "מיד טאון"

כל ההמלצות הובילו אותנו בבוקר גשום לשוק הדגים הסיטונאי של טוקיו (TSUKIJI FISH MARKET). אומנם לא הגענו בשעה שלוש לפנות

היום השישי ביפן: טוקיו – האמנית יאיוי קוסמה מלכת הנקודות

ביום מעונן וגשום הגענו לרובע רפונגי, הנחשב לאחד ממרכזי חיי הלילה בטוקיו, ולמקום מפגש פופולארי בקרב תושבים זרים. ביציאה מתחנת המטרו

היום החמישי ביפן: קיוטו – מקדש הזהב ויער הבמבוקים

קיוטו היפה מלאה במקדשים מסוגים וזרמים שונים. החלטנו לראות רק את החשובים או היפים שבהם.  מסתבר שאת היפה ביותר השארנו לסוף.

היום הרביעי ביפן: קיוטו – מקדש פושימי אינארי, שערי טורי וגיון החדשה

התחלנו את הבוקר במקדש שינטו פושימי אינארי Fushimi Inari Shrine הנמצא בפרוורי קיוטו. מקדש מרהיב בצבעים כתום וזהב הנחשב לאחד המקדשים החשובים

היום השלישי ביפן: קיוטו, רובע גיון, מקדשים וגיישות

עזבנו את טוקיו לכמה ימים של שקט בקיוטו (נחזור אליה בהמשך). נסענו בשינקנסן, הרכבת המהירה המגיעה ל 300 קמ"ש לקיוטו.

היום השני ביפן: טוקיו איזור שיבויה, הרג'וקו, פארק יויוגי וסקורה

התחלנו את הבוקר רעננות ושמחות והגענו ברכבת למחוז שיבויה. איזור צבעוני ועמוס באנשים, חנויות של מותגים יפניים (יוניקלו כל 200 מטרים

היום הראשון ביפן: טוקיו – שכונת גינזה ופריחת הדובדבן

כבר שנים שאני מאוהבת בה. אהבה חד צדדית, מבלי לפגוש אותה בכלל.  מאוהבת בסגנון, באסתטיקה וביופי שלה. ובכן, האביב בפתח,