מי אני?

הילה ארוון, אימא במשרה מלאה. עד לא מזמן גם אשת קריירה, מג'נגלת בין העבודה, הילדים והמטלות בבית. לפני כשנה הגשמתי חלום ישן והוצאתי לאור את ספרי הראשון באופן עצמאי, מותחן רומנטי בשם "סודות באחוזת השושנים", אשר זכה לאהבת הקהל הרחב. מאז יצא ספר נוסף בשם "הדרך הביתה", רומן קסום ומרגש על רקע ימי מבצע "צוק איתן".  כעת אני עובדת על ספרי השלישי, רומן היסטורי על רקע גירוש ספרד בשם "כחותם על ליבך". בחיי היום-יום אני משלבת כתיבה ויצירה במשרה מלאה עם אימהות לאפרוחית קטנה וילדים מתבגרים. משימה מאתגרת אך מלאת סיפוק.

מי הדמות שהכי השפיעה עלי אי פעם?

סבתא שלי, מוזלי כהן ז"ל, אישה טובה ובעלת ניסיון חיים וחוכמת חיים. תמיד העניקה אהבה לסובביה גם אם זה היה במחיר הנוחות שלה והבריאות שלה. ראתה תמיד את הטוב שבבני האדם, ידעה לתת עצה טובה ולהרגיע, לפנק מכל הלב. דמותה היא נר לרגליי, אך נעליה גדולות, וארוכה עוד הדרך להיכנס אליהם. מקווה שכשאהיה בגילה נכדיי יחשבו כך עליי.

מה חלמתי להיות בילדותי?

רציתי להיות עורכת דין או במאית סרטים.

 


על מה אני חולמת היום?

היום החלום שלי בפן המקצועי הוא שמעגל הקוראים הנוכחי ימשיך לגדול, שהספרים שלי יגעו בעוד לבבות, והחיבוק החם שהם מקבלים מהקהל הרחב יימשך. מבחינה אישית אבקש שהקב"ה ישמור על כל אהוביי, יעניק לנו בריאות, שלוות נפש ופרנסה טובה.

מה אני עושה כדי להגשים זאת?

כדי להגשים את החלום המקצועי שלי, תחילה אני מאמינה בעצמי וביצירות שלי. מפנה לי זמן לעסוק בכתיבה ומרוקנת את הראש מדברים העלולים להסיח את דעתי. אני לא מתפשרת על האיכות של כתב היד. במהלך כתיבת הספר אני דואגת לבצע תחקירים, קוראת המון על תחומי עיניין הקשורים לעלילה ונצמדת לעובדות היסטוריות, על מנת שהספר לא יהיה תלוש מהמציאות. עם סיום הכתיבה, מתחיל הליטוש. אני עוברת על הטקסט בעין מאוד ביקורתית ומנסה לאתר פגמים בעלילה ובאמינות שלה. לאחר מכן הספר עובר עריכה לשונית וספרותית אצל אשת מקצוע ושוב חוזר אליי לסבב של תיקונים. לאחר שקיבלתי הערות מאירות עיניים מהעורכת, וחוזר חלילה, עד להפקת יצירה מהודקת ואיכותית. כל זאת כדי להעניק לקוראים שלי חוויית קריאה מספקת וגם להיות גאה ביצירה שלי.

מהו המקום הכי מעורר השראה מבחינתך?

כל מקום שבו אני יכולה להיות עם המחשב שלי, בו אני מקלידה את מחשבותיי, בשקט ובשלווה ובראש פנוי מדאגות.

מה אנשים לא יודעים עליך?

בעברי הייתי זמרת בלהקה הייצוגית של אוניברסיטת בר-אילן וגם ניהלתי אותה במשך שלוש שנים. הופענו בפני הסטודנטים בטקס חלוקת תארים, בפני חבר הנאמנים ואורחיהם המכובדים שכללו את הצמרת המדינית, שגרירים ועוד.

למי את רוצה להגיד תודה?

להורים שלי שמילדות עודדו אותי לכתוב והאמינו בי. לבעלי שפרגן ונתן לי את הגב הכלכלי לצאת להרפתקה הזאת ולילדים שלי שמאוד גאים בי.

מה את מאחלת לעצמך לשנה הקרובה?

מאחלת לעצמי ולכולם בריאות ופרנסה טובה, אהבה ומיצוי עצמי.

קבוצת הפייסבוק של הילה

האתר של הילה

 

 


תגובה אחת

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.