יריד צבע טרי מהדורת עשור חגיגית

28.4.18 21:00-10:00
29.4.18 22:00-17:00
30.4.18 22:00-17:00 

מרכז הירידים תל אביב

יריד צבע טרי, מייסודן של יפעת גוריון ושרון טילינגר, בשיתוף חברת פאזה, הוא אירוע האמנות השנתי הגדול והמשפיע ביותר בישראלֿ, ומהווה נקודת מפגש בין הקהל הרחב שוחר האמנות, לבין אמנים, מעצבים ואנשי מקצוע. לשמחתי הרבה, קטגוריית העיצוב ביריד ממשיכה להתרחב, והשנה מוצגים יותר מ-35 פרויקטים בעיצוב ישראלי ובינלאומי. מעצבים צעירים ומפתיעים לצד ותיקים וידועים מציגים קולקציות חדשות של גופי תאורה, פריטי ריהוט יחודיים וכלים בעבודת יד, בסדרות מוגבלות.

אלו הבחירות שלי:

אסף וינברום ASAF WEINBROOM

מעצב תעשייתי, בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר, מעצב ומייצר גופי תאורה נפלאים, פיסוליים ודקיקים,  בעבודת יד באמצעות בעיקר מכונת מחרטה. המוצרים עשויים עץ, קוריאן, פורמייקה, פליז, נחושת וזכוכית. האתר של אסף . הסטודיו של אסף נמצא ברחוב בר יוחאי 24 תל אביב.








So Sherman 

מעצבת הפנים אורית שרמן נהרי פיתחה סדרת מוצרים מודולריים, אשר יכולים להשתנות בהתאם להתפתחות התא המשפחתי או העסק, ולהתאים את עצמם לעיצוב החלל ולצרכים המשתנים עם הזמן. המוצרים מתאפיינים בצבעוניות סוחפת ומשלבים הדפסה של אלמנטים גרפיים שונים. הפריטים עשויים אלומיניום וניתנים לשילוב עם מגוון רחב של דוגמאות אשר מוצמדים באופן מגנטי לחזית המוצר. בין המוצרים: מדפים במידות שונות, שידות, ויטרינה, מראה ועוד. הסטודיו נמצא בצפון, אך ניתן לרכוש באתר כאן.







חן ביקובסקי למותג פופאפ לייטס

מעצבת גופי תאורה בהשראת הספרים הקופצים, הרעיון היה להפוך אייקונים לתוך מנורות אמנותיות ואלגנטיות, היוצרות אפקט ״וואו״ על ידי השתקפות האור על הקיר. המנורות מצליחות להחזיר לרגע את ההתרגשות והתמימות אשר הרגשנו כשפתחנו את הספר הקופץ הראשון שלנו. ביריד מציגה חן גופים חדשים בגופי תאורה פופ אפ, בהשראת בעלי חיים, המצטרפים לקולקציית האיילים והטווסים שהציגה בעבר.  האתר של חן.



שירה סגול

אמנית מוכרת אשר נטשה את חלומה להיות רופאה. כעת נפרדת במיצג מקסים אשר יצרה מאלפי דפים מלאים בכתב יד צפוף. כולם נלקחו מתוך ערימת קלסרי הלימודים שלה. מקסים ממשֿ ומעורר השראה.





סטודיו פאלפ - PULP

מותג מוצרי נייר ואקסססוריז לסביבת עבודה ולסביבה האישית, האביזרים אותם מייצרים מיועדים לאוהבי העיצוב, המעריכים דיוק, נוחות ואירגון. כל המוצרים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, מעוצבים בפשטות בסגנון אורבני. לכבוד היריד יצרו במיוחד פסלי נייר בחיתוך אמורפי מרתק. למותג חנות בתל אביב וחנות אינטרנטית. מקסים. 

אתר הסטודיו



השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.