אני לא מאמינה שכבר הסתיימה 2018.

התחלות חדשות הן זמן מצוין עבורי לחשיבה, לסיכומים ולתכנון. השנה אני ממש רוצה להתמקד בהתפתחות האישית שלי ובקידום העסק, לפתח את מה שכבר קיים ולשפר אותו עוד יותר, לתכנן יעדים נוספים שאליהם ארצה להגיע, ובעיקר לחשוב ולהבין איך אני יכולה להשיג את כל הדברים האלו! יש לי כל כך הרבה רעינות, מטרות ואפילו התנהלויות קטנות שאני רוצה לשפר או לשנות.  בדרך כלל אני מתכננת דברים מוחשיים שאותם ארצה לעשות במהלך השנה, כך שהתכנון הוא בעיקר פיזי, למשל, לעצב קולקצייה חדשה. חשבתי על הדברים האלו לאחרונה, והבנתי שהתפתחות שלי קשורה גם ביעדים שאי אפשר לגעת בהם או לראות אותם מולך, בטח לא לעצב אותם, אלא בעיקר להרגיש אותם. 



זה נראה לי קשה מדי וקצת לא הגיוני להציב כל כך הרבה יעדים ולנסות להשיג את כולם בחודש הראשון בשנה. אני מודה שבכל תחילת ינואר וכמעט בכל שנה, הכנתי רשימות שנראו לי ממש ריאליות, שתיכף ומיד אוכל לסמן על כל הסעיפים בהן ״וי״, הסברתי לעצמי כמה חשוב שאתחיל את השנה ואשפר את ההרגלים, אתקתק משימות ואיישם את התכנון השנתי שרק סיימתי לכתוב.  מסתבר שלתכנן זה טוב, ולהתחיל את השנה החדשה עם משימת מטלות ויעדים זה ממש מצוין. מה ששכחתי בכל השנים זה שיש לי שנה שלמה (ובעצם את כל החיים) להשיג את אותם יעדים. ובכדי לא ליפול בפח של עצמי, ולהגיע לחודש פברואר מותשת ומאוכזבת שהצלחתי לעשות בערך פרומיל ממה שתכננתי, החלטתי שהשנה אני עושה את זה אחרת. כן רשימות וכן תכנונים וכן מטרות. אבל הדרך השנה תהיה קצת שונה. כמובן שאמשיך לעצב מוצרים ולצלם תמונות, לכתוב ולאהוב את מה שאני עושה, אך השנה אשיג  גם דברים שהם קצת פחות ויזואליים, לא מעוצבים ומוחשיים ובטח שאי אפשר יהיה לצלם אותם. 



השנה אנסה להשיג יעד לא מוחשי אחד בחודש. הכנתי לי כרטיסיות עם כל הדברים שארצה לשפר ב 12 החודשים הקרובים (ועוד 3 בונוס). אני יודעת שרוב הדברים שכתבתי לוקחים זמן, כנראה יותר מחודש, אבל אני אופטימית. 









בואי כבר 2019, הכנתי לך רשימה. אלו הדברים אותם אוכל להגיד השנה:

  1. אני מרגישה בנוח לדבר על היכולות שלי.
  2. אני בונה עסק מצליח.
  3. אני מעלה את ריווחיות העסק שלי.
  4. אני לומדת גם מהכשלונות שלי.
  5. אני מעניקה ללקוחות שלי שירות מעולה.
  6. אני מפנה לי זמן ללמידה ולהעשרה.
  7. אני מגיעה ללקוחות חדשים.
  8. אני עובדת ומשקיעה כדי להצליח.
  9. אני מגיעה ליעד הכספי שהצבתי לעצמי.
  10. אני עובדת בצורה מסודרת.
  11. אני מאתרת דרכים חדשות לשיווק חכם.
  12. אני יודעת מה לעשות בשלב הבא.
  13. אני יכולה להשיג את כל מה שאני חולמת.
  14. אני מתכננת את היום שלי ביעילות.
  15. אני משווקת את המוצרים שלי בקלות ובהנאה.

עכשיו נשאר לי רק לבחור עם מה אני מתחילה. ברוכה הבאה שנה נפלאה, כמה טוב שבאת.

4 תגובות

  1. ליבנת ולטר

    וואוווווו נראה מדהים, כתבת כל כך מדוייק ואמיתי, יעדים ריאלים וצעדים מדודים מובילים להגשמה והצלחה. אמממ… איפה ניתן לרכוש את הכרטיסים?
    בהצלחה! ובואי כבר 2019

  2. טל בסר

    כבר בכתיבת הפוסט עברת חצי דרך! לאט לאט ובצעדים מחושבים תגיעי ליעד. כתיבה מקסימה, מחשבות מעוררות השראה ותמונות מדהימות!!

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.