איך אתם שותים את הקפה שלכם? או איך ניתן לאמץ הרגל צילום קטן בדרך מאוד פשוטה ולהוסיף יצירתיות לויז׳ואלס שלכם.

לפני כמעט שנה אימצתי לעצמי הרגל צילום יצירתי. אפשר להגיד שאני חובבת קפה מושבעת, אוהבת שהקפה שלי טעים עם הרבה קצף ובעיקר יפה. בכל יום ראשון בבוקר אני מצלמת את הקפה שלי. בהתחלה צילמתי בעיקר לעצמי ובהמשך גם לרשתות החברתיות. אני מצלמת בבתי קפה אקראיים, על שולחנות שוניים ובספלים שונים, בהתאם לקפה שהזמנתי. עם הזמן, יצא שכבר צילמתי ברוב המקומות השווים בסביבה שלי, ועדיין, רציתי לגוון ולצלם את הקפה שלי שוב ושוב, אבל אחרת. התחלתי לשחק עם קומפוזיציות ועם פרופס (עוגיה, כפית, קוביית סוכר, המחשב שלי), וכך הצלחתי לשלב גם את האהבה שלי לקפה וגם את האהבה שלי לצילום, קריאייטיב וארט. אך ככל שחלפו השבועות, עברתי כבר את כל מה שהיה לבתי הקפה להציע לי, ושמתי לב שהאופציות שלי לצילומים הולכות ומצטמצמות.


וכך מצאתי את עצמי במהלך הסופי שבוע קצת דואגת וקצת חושבת, איך אצלם את הקפה שלי מחר? איך עדיין לא צילמתי אותו. פתחתי לי בראש ספרייה כזאת של רעיונות, וגם העיניים נפתחו לרווחה לעולם וחיפשו עוד ועוד פריטים, צבעים ורעיונות מסביבי לקראת יום ראשון בבוקר. והחיפוש הזה אחר השראה, הוא זה שבעצם מתרגל אצלי חשיבה יצירתית. אני מנסה לפתור בעיה (איך אצלם את הקפה ביום ראשון בבוקר) בדרך שעדיין לא עשיתי קודם. כך בעצם נולד לו פרוייקט צילומי הקפה שלי. 

 

 


אז אם אתם מכירים אותי קצת ונתקלים בקפה שאני מצלמת כל הזמן? אז תדעו שהוא ממש ממש לא רק הקפה שאני שותה כל בוקר. יש לו מטרה מאוד חשובה בסידור המחשבות שלי, בהשראות שאני אוספת, ובזריקת עידוד ליצירתיות שאני משתדלת להכניס לחיי בכל הזדמנות. הידיעה שיש לי טקס שבועי קבוע, מין אובייקט צילומי נגיש ואהוב שחוזר על עצמו, גורמת לי לחשוב כל הזמן על איך אני ארצה לצלם אותו שוב בפעם הבאה. זה פותח לי את הראש לצבעוניות אחרת, להקשרים נוספים ולארט שעדיין לא ניסיתי, וכל אלו גורמים לי לחשוב על עוד ועוד דרכים שונות לחבר בין קפה לצילום. בכל יום ראשון אני מפרסמת תמונה של כוס קפה. נכון שזאת רק כוס קפה אבל עבורי זה עולם שלם של צבעים, קומפוזיציות, טקסטורות, ארט ובעיקר מחשבה יצירתית.

 



בינתיים אני ממשיכה לשתות קפה, לצלם, לשלב את שתי האהבות שלי, ולהפיץ את הפרוייקט ברשתות החברתיות. לא מזמן פתחתי עמוד אינסטגרם חדש בו אני מעלה את הצילומים, ובינתיים, תוך כדי שאני שותה קפה בבית (ristretto / Nespresso ליתר דיוק) אני חושבת על הצילום הבא. לאן יתגלגל פרוייקט הקפה שלי מכאן? אני ממש לא יודעת. יש לי כמה תכניות לגביו לשנה הקרובה, מבטיחה לעדכן.

גם לכם יש הרגל קבוע שגורם לכן לחשוב בצורה יצירתית? תאמצו אחד כזה, מבטיחה לכן שתתחילו לעוף, שהראש יתמלא ברעיונות והיצירתיות תהיה בשפע, אפילו יותר. אני בטוחה שלכל אחת יש את כוס הקפה שלו.

לעמוד אינסטגרם של פרוייקט הקפה לחצו כאן.








השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.