תחפושת DIY משקיות תה

בילדותי התחפשתי לנמר, מרדכי היהודי, חיילת, וחתולה. גם האחים והאחיות שלי התחפשו בדיוק לדמויות אלו.  כל התחפושות עברו במשפחה, מהאחים והבני דודים, אולי גם קצת מהשכנים. הרבה דמויות מהתנ"ך, חיות חיילים ושוטרים. שושי זוהר עדיין לא פיצחה את הנוסחה ורוב האימהות תפרו תחפושות מקוריות ומושקעות. דודה שלי עבדה במתפרה אשר סיפקה מדים לצה"ל, ותפרה "על הדרך" סט מדים במידה קטנה יותר עבורנו. התחפושת הזאת עברה מאחד לשני ולא פסחה גם עלי. גם לחיילת מחיל הים התחפשתי, אבל תמיד תמיד רציתי תחפושת עם חצאית טול נפוחה ובעבודת יד. 

בפורים האחרון סוף סוף תפרתי לעצמי תחפושת של מלכת התה. קצת יותר מ 400 שקיקים וחמישה עשר מטרים של טול לבן. עבודה סזיפית במשך ימים רבים, המון שקיקים קרועים וניחוח אינסופי של תה ליפטון שהתפשט בכל רחבי הבית. וגם גרגירים מפוזרים בכל פינה, בכל מקום בבית. תפרתי לחצאית שורות שורות של שקיקי תה עדינים.  חצי משקיקי התה נקרעו בתפירה, מה שגרם לי לקנות עוד ועוד קופסאות של תה, ונראה לי שהוחרז מחסור בתה בשכונה. התחפושת קצרה תשואות רבות. אבל לבסוף בתחרות זכתה כיפה אדומה. 

 

 




איך מכינים:

על חצאית טול ׁקנויה או בעבודת יד (קיימות הדרכות רבות ב YOUTUBE), תופרים שקיקי תה בצורה צפופה ושווה,  או מדביקים עם דבק "גוטרמן" שורה אחר שורה. מתחילים מתחתית החצאית, ממש מעל המכפלת. יש להקפיד שהשקיות יהיו צפופות אך לא מדי, עם רווחים שווים של שניים או שלושה סנטימטרים בין שקיק לשקיק. כך הלאה שורה אחר שורה, מלמטה למעלה.

אם משתמשים בדבק, כדאי להמתין קצת בין שורה לשורה, כדי למנוע הידבקות ובלאגן מיותר. 

על קשת פשוטה לשיער מדביקים בעזרת דבק חם, כוס תה (עדיף מפלסטיק), פרחים ובדים.

חג שמח!

 


השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.