התמזל מזלי, ורותה, האישה והאגדה (הבעלים והשפית של קייטרינג בוטיק רותה) הזמינה אותי לאירוע של אנשי כספים בתל אביב. את רותה אני מכירה מגילגולי הקודם כמעצבת אירועים, היא בישלה ואני טעמתי, בדקתי, אכלתי וגם קצת עבדתי. "את חייבת לבוא איתי לאירוע סופר סופר מהמם, במקום מ-ד-ה-י-ם!", כמובן, שגם הפעם, לא יכולתי לסרב.

מסתבר שהאירוע הוא כנס לאנשים חשובים, האוכל, כרגיל היה טעים, יפה וצבעוני, בדיוק כמו שאני אוהבת. אבל המקום! ובכן, ההפקה בחרה באופן מפתיע לוקיישן מיוחד במינו: חנות בגדים CO CO COLLECTIVE COLLECTION בקונספט חברתי משמח. המינגלינג וההרצאות התקיימו בין סטנדים עמוסים בבגדים, תיקים ותכשיטים מקסימים. החלל מעוצב ועושה חשק לחבק את הבגדים! אני בטוחה שההרצאות ששמעו שם היו הרבה יותר מעניינות מבדרך כלל. המקום המרווח והיפה היווה תפאורה מקסימה לאירוע סופר סופר מהמם, כמו שרותה הבטיחה.

בין כולם הסתובבה ופיזרה חיוכים לכל עבר צפרא פרלמוטר, מעצבת ושותפה במיזם המקסים CO CO COLLECTIVE COLLECTION, עליו היא סיפרה לי בעיניים בורקות. צפרא ושותפתה דליה קפוזה הקימו את המיזם שמאפשר לכל אחד מאיתנו להיות שותף פעיל בעסק, וזאת, בהשקעה סימלית בלבד, כך שהשותפים מקבלים את כספם חזרה על ידי רכישת מוצרים של החנות. ללקוחות יש יכולת השפעה על הקולקצייה ואף יכולת להציע מוצרים. הדגמים המעוצבים עולים לאתר לפני הייצור, והציבור מוזמן להצביע, להשפיע ולבחור את המוצרים האהובים עליו. החברה היא בעצם מיזם במימון המונים, המאמין כי טעם טוב, אמון ואחריות חברתית הם ערכים אוניברסליים ובסיס רחב להקמת חברת אופנה חדשנית, במודל כלכלי שיתופי פורץ דרך.

הקולקציות המוצגות בחנות (ובאתר האינטרנט) מגוונת וכוללת גם פריטים של מעצבים אחרים. 10% מהרווחים מועברים לתרומה. אני התחדשתי (איך לא) בחולצת פסים נעימה לאוסף שלי.

המקום פותח את שעריו ומארח הרצאות, כנסים ואירועים קטנים. ממליצה באהבה.

2 תגובות

  1. צפרא

    תודה על הפרגון! כמה נחמד לקרוא עלינו. והאוכל היה אכן מעלף והחברה טובה.

  2. רותה

    לא יכולתי להגדיר את האווירה, המקום, האנשים והחוויה כולה טוב יותר… דגניתא יקירה, ידיך המוכשרת ניכרה בכל מנה… תודה שהיית חלק ותודה גדולה על המילים החמות והמדויקות

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.