אמרו עליו שהוא מוגזם ומתאים לארמונות ובתי מלוכה מצועצעים, אבל הזהב עשה עלייה והשתלט על כל תחומי העיצוב (כמעט). בגדים, קירות, מסגרות, רהיטים ועוד, כולם מנצנצים ומסנוורים. אני מציעה להכניס אותו לסקאלת הצבעים המונוכרמטיים לתמיד, שחור-לבן-זהב כבסיס לכל דבר כמעט.

דיאנה רפופורט ושיר שטייגמן, מעצבות פנים מ "Inner Story" מאמינות שאפשר וכדאי לשלב סגנונות עיצוביים וליצור סגנון אקלקטי היוצר עניין וסיפור בחלל. "הזהב הוא צבע דומיננטי ולכן נהוג להשתמש בו בעיקר בנגיעות במקומות שונים ולא כצבע עיקרי לעיצוב – שלא ליצור עומס ויזואלי. צבע זה מעשיר את המראה הקיים והוא מתאים לשילוב עם צבעים רבים כגון כחול, ירוק, אפור, חום, ועוד" אומרת דיאנה.

DGANITA GOLD2

DGANITA GOLD4

"אחד השילובים האהובים עלינו הוא שילוב של זהב עם שחור ולבן – יוצר מראה נקי, אלגנטי ומתוחכם", מוסיפה שיר,  "ניתן לשלב את הזהב בצורות שונות ומגוונות כגון: טקסטיל, גופי תאורה, אקססוריז, כלי מטבח, פרזול, מסגרות לתמונות ועוד. כמובן שניתן לשלב צבע זה גם בעיצוב של חללים מסחריים כגון ברים, מסעדות, מלונות ומשרדים. העובדה שצבע הזהב יכול להשתלב כמעט בכל חלל ובכל צורה – רק מחזקת את דעתנו שהזהב הוא צבע על – זמני וחסר תחליף".

איך לובשים זהב? טלי שרף חזן, מעצבת ובעלת המותג TALIA:רוב הנשים שאני מכירה לא לובשות צבעים מטאלים ביום יום (וחבל) ולכן משלבות אותם בעיקר באביזרים. בכל עונה אנחנו מקבלות עלינו גוון מטאלי כזה או אחר שמשתלט לנו על מגירות האקססוריז. בשתי העונות האחרונות הזהב הוא ללא ספק צבע שהרבה מאיתנו אוהבות. כיאה לצבע מטאלי ודומיננטי להערכתי בחורף הבא אנחנו הולכים להיפרד מהזהב ולקבל במקומו את הכסף שהולך מצויין עם שחורים ואפורים של חורף.

בסטודיו של לבנת, מאמצים את הטרנד בחום, אך שומרים על מינונים קטנים ופרופיל נמוך. נגיעות קטנות מרוכזות יוצרות פינה נעימה ומוארת. את שרשרת העלים לבנת יצרה בקלות, את החיות ריססה בספריי זהב פשוט שניתן לרכוש בכל חנויות המקס למניהם.

IMG_6643IMG_6847

IMG_6601

לעמוד הפייסבוק של טליה

לעמוד הפייסבוק של INNER STORY

לעמוד הפייסבוק של לבנת

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.