​​האם תוכלו לדמיין בית ללא צבעים כלל?  שיר שטייגמן ודיאנה רפפורט, מעצבות פנים ובעלות הסטודיו INNER STORY, מאמינות שהצהוב יחלוף מאיתנו בקרוב : "אנו משתמשים בצבע כדי להדגיש, לטשטש ולעורר רגשות מסויימים. כמו בהרבה תחומים בעיצוב פנים ובחיים בכלל, מילת המפתח היא מינונים. מבחינה פסיכולוגית צהוב הוא צבע אופטימי ומרומם, הוא מגרה את הצד ההגיוני של המוח ומעורר יצירתיות וחשיבה אנליטית והגיונית ואף עוזר בקבלת החלטות, ולכן יהיה נהדר להשתמש בו במשרד, בחדר עבודה, אך זהירות, יותר מדי צהוב עלול לגרום לאי שקט ולעצבנות, ולכן נמנע מלהשתמש בו בחדר השינה". אז איך מיישמים? "ניתן להשתמש בצבע דומיננטי זה היוצר קצת מתח בחלל, במקום שזמן השהייה שלנו בו הוא קצר, ולאפקט הצבע אין השפעה חזקה עלינו​ לדוגמא איזור המדרגות, שם הוא יכול ליצור סקרנות לקראת הקומה השנייה. מי שמפחד מצבעוניות יכול להשתמש בצבע דרך אקססוריז כגון כיסוי כריות, מסגרות לתמונות, טקסטיל ועוד".

גם בתחום האופנה הצהוב שולט, טלי שרף חזן, מעצבת אופנה ובעלת המותג TALIA מאוהבת בצהוב:  "בשנתיים האחרונות הצבע הצהוב מפציע לו כמעט בכל ארון של חובבת אופנה מצויה. בחורף הוא מקבל גוון חרדלי יותר, בקיץ הוא נע בין חלמון, לימון ובננה ולפני כשנתיים שלוש קיבלנו אותו גם אל-לה שנות ה-80 – כצהוב ניאון".

TALIA YELLOW

טלי, חובבת צהוב מושבעת מקווה שהצבע הזה פה כדי להישאר: "הצהוב הולך עם הכל: אפורים, חומים, עם ג'ינס, עם צבעי פסטל, עם צבעים חזקים, באקססוריז וגם בפריטי לבוש שלמים. לדעתי הצהוב נשאר איתנו לפחות גם לעונה הבאה".

לבנת ולטר, מעצבת ויוצרת DIY מאמינה שהצהוב כאן להישאר רק אם הוא לא משתלט, הכל שאלה של כמות. "מסגרת צהובה אחת על קיר ניטרלי תחמם לי את הלב, אבל עומס של פריטים צהובים יצרו בלאגן ורעש עיצובי.

diy1

לעמוד הפייסבוק של טליה

לעמוד הפייסבוק של לבנת

לעמוד הפייסבוק של INNER STORY

תגובה אחת

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.