איך לבנות בקלות פרופיל אינסטגרם WOW!

הקורס הדיגיטלי לתכנון ועיצוב שפה ויזואלית מנצחת
לעמוד האינסטגרם שלך

פיד אחיד ומעוצב, בעל שפה ויזואלית מדוייקת, תדמית סופר מקצועית לעמוד, מיגנוט של עוקבים חדשים וקיימים, והמרה ללקוחות מדוייקים ומשלמים! בקורס אינסטגרם WOW אני מלמדת איך בעזרת תכנון נכון ושיטת עבודה קלה ופשוטה לביצוע, ניתן לבנות בעצמכם פיד אינסטגרם WOW! צעד אחר צעד נבנה אסטרטגיית תוכן ויזואלית, נתכנן את ניראות העמוד ונהפוך את הפרופיל שלך לכזה שיגרום לקהל רלבנטי להגיע אליך. זה פשוט וקל.

למי הקורס מיועד?

1

היכרות עם פיד האינסטגרם שלך

היכרות מקרוב עם פיד האינסטגרם שלך מהצד הויזואלי, איך הוא בנוי וממה מורכבת שפה ויזואלית בפרופיל אינסטגרם

2

הכנות לתכנון ועיצוב פיד אינסטגרם WOW

ארגון חומרים בתיקיות לתפעול פשוט ונוח / שיטת עבודה מהירה להכנת החומרים ל 12 פוסטים / אסטרטגייה ויזואלית ותכנון תוכן רוחבי על ידי גאנט תוכן

3

שפה ויזואלית אחידה לפיד המהמם שלך

עיצוב וסידור הפיד תכל’ס, נבנה שפה ויזואלית מדוייקת ללפיד, נבחר עוגנים עיצוביים וריטואלים לאינסטגרם WOW!

4

שילוב טקסטים בפיד

יצירת מאגר פוסטים מסוג טיפוגרפיה / מילים, משפטים וטקסטים למספר חודשים קדימה, והבנה כיצד לשלב אותם בצורה הרמונית ונכונה בפיד האינסטגרם שלך.

5

הדמיות ודיוקים

יצירת הדמייה עם תמונות אמיתיות של הפיד, נבין איך לשנות, להחליף ולדייק כל פרט בעמוד שלך, עד לתוצאה המושלמת לפיד אינסטגרם WOW!

6

בונוס:אייקונים מהממים להייליטס

בניית שפה ויזואלית אחידה גם לסטורי הייליטס, יצירת אייקונים בקאנבה בקלות והוספתם לגלריית הסטורי השמורים בפיד

מתי מתחיל הקורס?

הקורס יפתח עבורך מיד בסיום ההרשמה. לינק ופרטי הגישה לקורס ישלחו לכתובת המייל שציינת בהרשמה לקורס. הקורס הוא יהיה זמין עבורך לכל זמן שתרצי, כך שתוכלי לחזור אליו שוב ושוב

היכן מתקיים הקורס?

הקורס דיגיטלי וניתן ללמוד בכל זמן ומכל מקום מהמחשב או מהטלפון הנייד.

מה עלות הקורס?

קיימות 3 חבילות לבחירתך. החבילה הבסיסית כוללת את הקורס הדיגיטלי, החבילה המורחבת כוללת את הקורס הדיגטלי ופלאנר 12 חודשים מודפס לתכנון תוכן (ישלח בדואר), וחבילת הפרימיום שכוללת את הקורס הדיגיטלי, את הפלאנר ופגישת זום אישית בסיום הקורס למשוב ודיוקים. לאחר ההרשמה ישלח לינק לתיאום

החבילת הבסיסית

הקורס הדיגיטלי

279

ש"ח

החבילת המורחבת

הקורס הדיגיטלי, פלנאנר ניהול תוכן מודפס

369

ש"ח

חבילת פרימיום

הקורס הדיגיטלי, פלאנר לניהול תוכן מודפס ופגישת זום אישית בסיום הקורס למשוב ודיוקים

679

ש"ח

נעים להכיר, אני דגנית זאב בן יחזקאל - דגניתא

בשנים האחרונות הקמתי וניהלתי מספר רב של עמודי אינסטגרם, אני מנהלת אסטרטגיית תוכן לעסקים, כותבת תוכן ומצלמת תמונות לרשתות החברתיות ולאתרים.  מומחית בבניית עמודי אינסטגרם בעלי שפה ויזואלית אחידה, מלווה בעלי עסקים ומותגים, חיה ונושמת את הרשתות החברתיות, שיווק ותוכן. אני מאמינה שבעזרת ארגז כלים ולימוד שיטת העבודה, כל אחד יכול לבנות פרופיל אינסטגרם WOW! אני יודעת שבעזרת תכנון נכון וארגז כלים ויזואלי, ניתן לבנות בקלות פיד אינסטגרם מהמם בפשטות ובקלות.

הקורס מתאים לכל יוצר תוכן באינסטגרם, וגם למי שמעוניין להתחיל את צעדיו באינסטגרם, ורוצה להגדיל את ארגז הכלים הויזואלי. עצמאיים, שכירים, בלוגרים ויוצרי תוכן, מנהלי סושיאל ובעל פרופילים אישיים. 

כל השיעורים בקורס פתוחים עבורך לתמיד.

אני ממליצה בסיום כל פרק בקורס לתרגל את התוכן הנלמד, להכנס לאינסטגרם וליישם את מה שלמדנו. אין הגשות ואין ציונים (-: הרוכשים את חבילת הפרימיום מקבלים לאחר סיום הקורס שיחת זום איתי למשוב ולדיוקים על עבודתם.

בוודאי! בתחתית העמוד מופיעים קישורים לכתובת המייל ולוואטסאפ שלי, אשמח שנדבר (-:

מתחת לכל חבילה מופיע פירוט מדוייק מה מכילה החבילה, פלאנר לניהול תוכן מודפס ישלח אליך בדואר רשום בסמוך להרשמה לכן חשוב להוסיף כתובת למשלוח בסיום ההרשמה. תיאום פגישת זום בסיום הקורס נעשה על ידי תיאום שלך בלינק יומן שישח אליך בסיום ההרשמה.

אם יש התלבטות נוספת לגבי מה מתאים לך בדיוק, אשמח לענות, בהמשך העמוד מופיעים לינקים למייל ולוואטסאפ שלי

מעוניינים להתייעץ לפני הרכישה? דברו איתי: